Kezdő oldal arrow Közös Önkormányzati Hivatal arrow Minőségügy  
 
Akadálymentes változat
Fő menü
Kezdő oldal
Köszöntő
Önkormányzat
Kitüntetettek
Helyi Rendeletek
Közös Önkormányzati Hivatal
Választások
Hirdetmények
Közalapítványok
Felügyelt intézmények
Oktatás
Gazdasági társaságok
Állás pályázatok
EU-s Pályázatok
Üvegzseb
Archívum
Közbeszerzés
Beszerzési felhívások
Települési Értéktár

...........................................................
Közérdekű Információk
A város története
Idegenforgalom
Rendezvény naptár
Gyógyfürdő
Testvérvárosok
Civil szervezetek
Vállalkozások
Galéria
Vendégkönyv
Térkép
Hasznos Hírek
Hasznos Hírek
A legfrissebb hasznos hírek non-stop!
Statisztika
Látogatók: 2438738
 
 

Püspökladány települést
a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja

Földhivatali Portál



 

www.magyarorszag.hu


 
 
 
Közadatkereső


 
 
 
 
Minőségügy
2007. december 19. szerda 16:55

2.2. ÜGYFÉLKÖZPONTÚSÁG

A Polgármesteri Hivatal vezetõsége gondoskodik arról, hogy a Polgármesteri Hivatal tevékenységre meghatározott követelmények és ügyfél igények, elvárások egyértelmû formában meghatározásra kerüljenek, és belsõ követelményekké alakuljanak át, a megfelelõ teljesítés és az ügyfelek elégedettségének elérésére.
Ennek során a Polgármesteri Hivatal a helyi önkormányzatokról, az államháztartásról, az államigazgatási eljárás általános szabályairól, a köztisztviselõkrõl szóló törvények, a kapcsolódó jogszabályi rendelkezések, valamint az önkormányzati rendeletek elõírásai alapján végzi tevékenységét. 2.3. MINÕSÉGPOLITIKA

Püspökladány Város Polgármesteri Hivatalának elhatározott szándéka az ISO 9001 szabvány szerinti minõségirányítási rendszer mûködtetése a Közös Értékelési Keretrendszer követelményeinek feldolgozásával, az önkormányzati törvényhez illeszkedõ szakmai és minõségi szempontok, a polgárbarát és emberközpontú mûködés elveinek figyelembe vételével.

E feladat megvalósításához kiemelt célként fogalmazódik meg a hivatali folyamok belsõ szervezettsége, az ügyintézés hatékonyságának növelése - az egyre növekvõ feladatok ellenére is -, a nyílt, ügyfélközeli, számonkérhetõ és mérhetõ munkavégzés.

Elvárás a bõvülõ és növekvõ állampolgári követelmények kielégítése, mely csak egy szervezettebb és "polgárbarát" Hivatal kialakításával és mûködtetésével valósítható meg.

Ennek érdekében kell kialakítani helyi irányítás a minõségügy egységes rendszerét.

Létre kell hozni azt a modellt, mely a Hivatal munkáját a hatékonyságon és a minõségen keresztül értékeli a minõségirányítás eszközeivel.

A Hivatal vezetõségétõl elvárás annak biztosítása, hogy a munkavégzés folyamatában érvényesüljön a minõségi szemlélet, a minõségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettség.

A Hivatal dolgozóinak kötelessége a szabályozott folyamatok szerinti munkavégzés, az elõírások és a követelmények betartása.

Minden tevékenységünk központjában az ügyfél áll, ezért a Hivatal elsõdleges és legfontosabb feladata az õ elégedettségük elérése, minél magasabb színvonalú ellátása az "átláthatóság és az ügyfélközpontú minõség megteremtése" jegyében.


Tisztelt Ügyfél!

Kérem, tisztelje meg hivatalunkat azzal, hogy kitölti az alábbi kérdõívet, segítve ezzel további munkánkat.

Köszönettel:
Keserû László
jegyzõ

ME-08/F01 Felmérõ Adatlap Ügyfélelégedettség Meghatározásához (formátum .pdf)

Utolsó frissités ( 2007. december 30. vasárnap 18:31 )
 
 
 
 
 



www.valasztas.hu


 
 
Püspökladányi Hírek 

Egyesített Óvodai Intézmény
  

Városüzemeltető


 
 

www.puspokladany.hu . Minden jog fenntartva!
A weboldalak tartalmának, képeinek másodközlése, felhasználása csak a tulajdonos írásos engedélyével lehetséges.Ez alól kivételek a közérdekű adatok.
4150. Püspökladány. Bocskai.u.2.